PRESENTACION

PRESENTACION DEL BLOG - ADVERTENCIAS - DISCLAIMER

GALLEGO - A continuación de este texto, figura traducido al gallego.

Este blog está dedicado a recopilar datos de Armariz (San Cristóbal de Armariz), así como mis recuerdos de la vida rural en los años 40 y 50 del siglo pasado.

Es éste un blog personal sin ninguna pretensión académica. Un sencillo tributo a las generaciones que me precedieron, y que con tremendo esfuerzo nos legaron una herencia que moralmente estamos obligados a  conservar. Gracias a esa aportación de nuestros mayores se nos abrió un futuro lleno de posibilidades. Esa realidad pasada, a veces dura, pero siempre esperanzadora, merece mi más sincera admiración. Sirva este modesto blog para conservar en la memoria unas vivencias, que de otro modo se desvanecerían bajo el manto del olvido.

Como no residente en Galicia y perteneciente a una generación que no recibió ninguna formación académica en gallego, debo decir que no domino esa lengua, limitándose mis conocimientos a un nivel elemental y estrictamente coloquial. A pesar de ello, me gustaría que también mis entradas en este blog estuvieran en gallego, como tributo a uno de los mayores patrimonios culturales de Galicia como es su lengua. Para conseguir este objetivo me sirvo de herramientas que la moderna tecnología pone a nuestra disposición. Utilizo corrector ortográfico, acudo a diccionarios digitales y alguna herramienta de traducción. Con todo ello espero conseguir un resultado que, lejos de ser una pieza periodística, al menos sea comprensible para cualquier gallego parlante. Agradeceré cualquier corrección o ayuda que me pueda ser ofrecida, y espero comprensión por los errores que contenga. En mi ánimo solo está hacerlo más próximo a aquellos que hablan gallego habitualmente.

Las fotografías del pueblo y lugares que comente en el blog serán propias. No obstante, para ilustrar alguna tradición o costumbre necesitaré echar mano de elementos gráficos de los que  no dispongo debido a su antigüedad, por lo que acudiré a la web para su búsqueda. Si alguien considera tener algún derecho de autor sobre alguno de ellos y solicita su retirada, lo haré de forma inmediata.

Clicando sobre las fotos se podrán ver en mayor tamaño y, dependiendo del navegador, en forma de carrusel.

Las distintas entradas en este blog aparecerán en castellano y gallego, accesibles a través de las pestañas del menú del blog. La galería de fotografías será monolingüe en castellano, por la brevedad de los comentarios que puedan ser insertados.

La estructura del blog va a ser la siguiente:

 -INICIO: Es la bienvenida al blog. A partir de esta página se puede entrar en cualquiera de los apartados indicados en la pestañas del menú de navegación. 

-PRESENTACIÓN: Es la presente introducción, que sirve de advertencia o disclaimer y que permanecerá estable a lo largo del tiempo.

-SOBRE MI/MIN: Es una pequeña pincelada sobre mi persona, como autor del blog, para poder situar el alcance de mis opiniones, que siempre serán personales. Intentaré imprimir en mis comentarios el mayor rigor de que sea capaz, pero sin pretender ser una autoridad en ninguno de los temas que trate, sino un simple aficionado con un gran amor por su tierra natal.

-GALERIA FOTOS: En este apartado incluiré aquellas fotos, que por exceder el número de lo que sería razonable en una entrada de texto, puedan verse todas seguidas separadamente. Este apartado no considero necesario hacerlo bilingüe, por lo que solo irá en castellano, dado que las explicaciones serán mínimas.

-ARMARIZ: Incluiré aquí información relevante de la parroquia de Armariz, desde datos históricos a curiosidades. En definitiva todo aquello referente a la parroquia que quede excluido de mis recuerdos personales. 

-LEMBRANZAS: En este apartado incluiré recuerdos y vivencias de mi infancia sobre la forma de vida de aquella época, tal como yo los retengo en mi memoria, por lo que puede haber alguna distorsión de la realidad. Yo solo pretendo contar los hechos tal como yo  los recuerdo.

-ENTORNO: Este apartado recogerá información y experiencias personales en lugares del entorno de Armariz que, o bien eran lugares comunes para los habitantes de la  parroquia para sus gestiones o devociones, o bien hoy en día son centros de interés turístico en la zona, o lugar de excursión de mis caminatas por las proximidades.

 Quedo siempre abierto a cualquier sugerencia o crítica, siempre constructiva, para mejorar el contenido del blog.




GALEGO - (A continuación figura o anterior texto en Galego).


PRESENTACION DO BLOGUE - ADVERTENCIAS - DISCLAIMER

Este blogue está dedicado a recompilar datos de Armariz (San Cristovo de Armariz), así como as miñas lembranzas da vida rural nos anos 40 e 50 do século pasado.

É este un blogue persoal sen ningunha pretensión académica. Un sinxelo tributo ás xeracións que nos precederon, e que con tremendo esforzo legáronnos unha herdanza que moralmente estamos obrigados a conservar.  Grazas a esa achega dos nosos maiores abríusenos un futuro cheo de posibilidades. Esa realidade pasada, ás veces dura, pero sempre esperanzadora, merece a miña máis sincera admiración. Sirva este modesto blogue para conservar na memoria unhas vivencias, que doutro xeito se desvanecerían baixo o manto do esquecemento.

Como non residente en Galicia e pertencente a unha xeración que non recibiu ningunha formación académica en galego, debo dicir que non domino esa lingua, limitándose os meus coñecementos a un nivel elemental e estritamente coloquial. A pesar diso, gustaríame que tamén as miñas entradas neste blogue estivesen en galego, como tributo a un dos maiores patrimonios culturais de Galicia como é a súa lingua. Para conseguir este obxectivo sírvome de ferramentas que a moderna tecnoloxía pon á nosa disposición. Utilizo corrector ortográfico, acudo a dicionarios dixitais e algunha ferramenta de tradución. Con todo iso espero conseguir un resultado que, lonxe de ser unha peza xornalística, polo menos sexa comprensible para calquera falante de galego. Agradecerei calquera corrección ou axuda que me poida ser ofrecida, e espero comprensión polos erros que conteña. No meu ánimo só está facelo máis próximo a aqueles que falan galego habitualmente.

As fotografías do pobo e lugares que comente no blogue serán propias. Con todo, para ilustrar algunha tradición ou costume necesitarei botar man de elementos gráficos dos que non dispoño debido á súa antigüidade, polo que acudirei á web para a súa procura. Se alguén considera ter algún dereito de autor sobre algún deles e solicita a súa retirada, fareino de forma inmediata.

Clicando sobre as fotos poderanse ver en maior tamaño e, dependendo do navegador, en forma de carrusel.

As distintas entradas neste blogue aparecerán en castelán e galego, accesibles a través das pestanas do menú do blogue. A galería de fotografías será monolingüe en castelán, debido á brevidade dos comentarios que poidan ser inseridos.

A estrutura do blogue vai ser a seguinte:

-INICIO: É a benvida ao blogue. A partir desta páxina pódese entrar en calquera dos apartados indicados nas pestanas do menú de navegación.

-PRESENTACIÓN: É a presente introdución, que serve de advertencia ou disclaimer e que permanecerá estable ao longo do tempo.

-SOBRE MI/MIN: É unha pequena pincelada sobre a miña persoa, como autor do blogue, para poder situar o alcance das miñas opinións, que sempre serán persoais. Tentarei imprimir nos meus comentarios o maior rigor de que sexa capaz, pero sen pretender ser unha autoridade en ningún dos temas que trate, senón un simple afeccionado cun gran amor pola súa terra natal.

-GALERIA FOTOS: Neste apartado incluirei aquelas fotos, que por exceder o número do que sería razoable nunha entrada de texto, poidan verse todas seguidas separadamente. Este apartado non considero necesario facelo bilingüe, polo que só irá en castelán, dado que as explicacións serán mínimas.

-ARMARIZ: Incluirei aquí información relevante da parroquia de Armariz, desde datos históricos a curiosidades. En definitiva todo aquilo referente á parroquia que quede excluído dos meus recordos persoais.

-LEMBRANZAS: Neste apartado incluirei recordos e vivencias da miña infancia sobre a forma de vida daquela época, tal como eu retéñoos na miña memoria, polo que pode haber algunha distorsión da realidade. Eu só pretendo contar os feitos tal como eu os recordo.

 -CONTORNA: Este apartado recollerá información e experiencias persoais en lugares da contorna de Armariz que, ou ben eran lugares comúns para os habitantes da parroquia para as súas xestións ou devocións, ou ben hoxe en día son centros de interese turístico na zona, ou lugar de excursión das miñas camiñadas polas proximidades.

 Quedo sempre aberto a calquera suxestión ou crítica, sempre construtiva, para mellorar o contido do blogue.

No hay comentarios:

Publicar un comentario